Матеріально-технічне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення ЗДО №5 «МАЛЯТКО»
с.Пугач Клесівської селищної ради
Сарненського району,Рівненської області
Матеріально-технічне забезпечення закладу здійснюється відповідно до Закону України “Про дошкільну освіту”, примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти, затвердженого наказом МОН України від 19.12.2017 року №1633.
У закладі функціонує 2 групи (1 різновікова група «Казка» молодшого віку 2-4 роки,1 різновікова група "Сонечко"передшкільного віку 4-6,7 років), кабінет директора, медичний кабінет, пральня, харчоблок. Групові та адміністративні приміщення закладу дошкільної освіти мають затишний та естетичний вигляд відповідають вимогам Санітарного регламенту. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень, ревізія і ремонт системи теплопостачання, вентиляційних та каналізаційних систем, систем водопостачання, заміна і ремонт технологічного обладнання.
Заклад дошкільної освіти розташований у одноповерховій будівлі , на загальній площі 0,5 га., проектна потужність закладу складає 40 дітей. На будівлю закладу виготовлений технічний паспорт. Власником будівлі закладу є Клесівська територіальна громада . Територія закладу складає 0.5 га, наявний державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, власником якої є Клесівська територіальна громада. Заклад має металеву огорожу по всьому периметру. Дошкільний заклад має 2 окремих прогулянкових ігрових майданчиків із зеленими насадженнями, на яких встановлені ігрові павільйони, пісочниці, ігрове, спортивне обладнання. На території закладу розміщений спортивний майданчик з спортивним обладнанням. Для виконання завдань пізнавального, екологічного і трудового розвитку дошкільнят облаштовано , естетично оформлені квітники, висаджено фруктові, декоративні, дикоростучі дерева і кущі. На території ЗДО є куточок лісу,фруктовий сад.
До послуг дітей фізкультурно-музична зала. Оснащення музичної зали дає змогу зробити висновок, що музично-естетичний розвиток дошкільників у ЗДО має повноцінний методичний та дидактичний супровід, матеріальна база музичної зали налічує 2 сучасні музичні центри , телевізор,дитячі музичні інструменти, декорації до свят і розваг, нетрадиційні шумові інструменти,баян,фортепіано . Приміщення потребує облицювання стін,та заміну підлоги.
У групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей. Групи не у повному обсязі забезпечені іграшками та дидактичними іграми, групові кімнати мають естетичний вигляд,національний та природничий куточок,а також куточок пожежної безпеки, проте потребують капітального ремонту. Площа групових кімнат становить 188кв.м..128кв.м.Стіни побілені та пофарбовані панелі,стеля – підвісна,вікна та двері замінені на теплозберігаючі ,12 двоповерхових ліжок та 12 столів. буфет – роздачі,шафи для зберігання іграшок та методичної літератури. Ігрові кімнати прикрашені кімнатними рослинами згідно переліку. Буфет налічує шафи для зберігання посуду,посуд для перших та других страв,ложки ,вилки,кружки,каструлі,черпаки,чайники. Наявний окремий посуд для забезпечення питного режиму. Наявна холодна та гаряча проточна вода. Освітлення природне та електричне з наявними лед-лампами енергозберігаючого класу.
Педагоги закладу мають можливість користуватися сучасними технічними засобами навчання: 2-ма ноутбуками,3 принтерами,плазмовим телевізором з підключенням до інтернет мережі, Wi-Fi, 1 мультимедійним обладнанням, 1 фотоапаратом.
Кадровий склад налічує 4 педагога з них 1 -директор,12 обслуговуючого персоналу ,3 сезонних.
Уся методична робота здійснюється відповідно до річного плану,який схвалюється педагогічною радою закладу. Проводяться виробничі нарди з нагальних питань господарського характеру та наради при директору. Проводяться загальні та групові батьківські збори. Заклад працює за програмою розвитку дітей «Українське дошкілля».
Постійнодіючі семінари для збагачення досвіду педагогів. Заняття у закладі проводяться згідно розкладу,прогулянки та ігрова діяльність згідно режиму дня.
Атестація пед..працівників проводиться 1 раз на 5 років
Медичний кабінет оснащено відповідно до нормативно-правових документів, його оснащення складає 100 % проте потребує оновлення, аптечки укомплектовані.
Харчоблок забезпечений необхідним технологічним обладнанням: витяжною вентиляцією,2 холодильниками, і 1 морозильною камерою, 2 електричними плитами з електродуховками,столами роздачі, однією м’ясорубкою,одним міксером,блендером, сучасними мийками, що повністю відповідає вимогам Інструкції з організації харчування. У харчоблоці виконаний капітальний ремонт із заміною труб холодного, гарячого водопостачання, каналізаційної мережі, лицювальної плитки на стінах й підлозі, мийок, змішувачів, вікон. Харчоблок повністю укомплектований необхідним посудом та інвентарем, який має відповідне маркування. Кількість миючих засобів відповідає вимогам.
Харчування у закладі 3 разове на суму 60 грн.в день на одну дитину,35% вартості сплачують батьки,багатодітні батьки 25% від загальної вартості . Продукти у заклад надходять від постачальників на умовах укладених договорів згідно графіку завозу продуктів.,та зберігаються у призначених для цього приміщеннях.Страви готуються згідно сезонного меню затвердженого районною держпродспоживслужбою.
Приміщення пральні обладнане 1 пральною машиною-автоматом та однією технічною пральною машиною, праскаю, доскою для прасування білизни Чиста білизна зберігається на стелажах в приміщенні. Приміщення пральні потребує капітального ремонту,необхідне роздільна видача чистої білизни .У закладі достатня кількість м’якого інвентарю.
Наявні підсобні приміщення :комора для сухих продуктів,кімната для холодильного обладнання,приміщення для станції знезалізнення.
У закладі є протипожежний інвентар, пожежний щит, достатня кількість вогнегасників, за територією закладу є пожежний гідрант.
Приміщення ЗДО оснащене котельною на твердому паливі,що повністю задовольняє потреби у додержанні теплового режиму у закладі,забезпечення твердим паливом проводиться щорічно у повному обсязі.
У будівлі ЗДО встановлено лічильники обліку теплової та електричної енергії, гарячої та холодної води, 3 бойлера для нагрівання води. У закладі дошкільної освіти є необхідна кількість інвентарю, який промаркований та використовується за призначенням, інвентар постійно поповнюється та оновлюється (по мірі зношеності), його кількість є достатньою для повноцінної роботи закладу протягом року.
На території закладу функціонує найпростіше укриття ,що забезпечене внутрішньою вбиральнею,вентиляцією,питною водою,засобами гігієни та місцями для сидіння дітей під час повітряної тривоги. Щорічно проводиться обстеження найпростішого укриття що засвідчує акт готовності щодо його використання.
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність ЗДО здійснюється відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства. Джерелами фінансування закладу дошкільної освіти є кошти: місцевого бюджету, у розмірі передбаченому нормативами фінансування, батьків або осіб, які їх заміняють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб або інші кошти, не заборонені законодавством. Бюджетні кошти та спонсорські надходження використовуються за призначенням.
У ЗДО № 5 створені умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами: на центральному вході в приміщення є пандус .
Директор ЗДО№5 Руслана ЗАЛІВА