Річний звіт
ЗВІТ
Директора ЗДО №5 ясла-садок «Малятко» Клесівської селищної ради
Заліви Руслани Володимирівни
ЗА 2023 -2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Я , Заліва Руслана Володимирівна, директор закладу дошкільної освіти ( ясла- садок) №5
« "Малятко" Клесівської селищної ради , звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2023-2024 н.р.
Мета :
Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним навчальним закладом.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДУ
Заклад дошкільної освіти ясла-садок №5 «Малятко» - заклад загального типу розвитку. У своєму складі має 2 різновікові групи з загальною кількістю 33 дитини,1-різновікова група(ясельна,друга молодша)-13дітей,2-різновікова група (середня,старша)-20 дітей
У закладі працює 18 працівників: 5- педагогічних; 1 – медичний працівник; 12 – технічного персоналу.
Головною метою закладу дошкільної освіти №5 «Малятко» є прагнення охопити емоційно-моральне ,патріотичне та дієве ставлення усіх учасників освітнього процесу до себе та інших людей до рідної землі ,своєї нації матеріальних і духовних надбань суспільств. Виховувати свідомого громадянина своєї країни. . Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : поглиблювати системну та послідовну роботу з національно-патріотичного виховання дітей через подальше формування у дошкільнят комплексу знань про сім’ю,родину,рідне місто,Батьківщину,Україну. Продовжувати роботу щодо формування мовленнєвої культури дітей дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор та інноваційних методів навчання .Створення освітнього середовища дружнього до дитини. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах військового стану.
Заклад дошкільної освіти №5 «Малятко» – це ясла-садок загального типу розвитку. Проектна потужність закладу 40 місць. Станом на 01.06.2024 року у закладі дошкільної освіти виховується 33 дитини
Заклад дошкільної освіти працював за п′ятиденним робочим тижнем, за 10.5 годинним режимом перебування дітей.
Упродовж навчального року у закладі функціонувало 2 групи:
№ 1 «Казка»- раннього віку,молодшого віку
№ 2 «Сонечко» – середнього дошкільного віку,старшого дошкільного віку.
Типовий навчальний план освітньої діяльності складається з інваріантної частини, сформованої на державному рівні, яка забезпечує компетентність дитини згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти в Україні. З метою досягнення дитиною-випускником ЗДО ступеня компетентності, необхідного для її нормальної життєдіяльності в довкіллі та соціумі, забезпечення гармонійного розвитку, в освітній план включено варіативну частину, що здійснюється через гурткову роботу. Форми організації освітнього процесу будуються на основі методичних рекомендацій до Програми «Українське дошкілля». Навчання дітей у формі занять починається з 3-го року життя, типи занять – фронтальні, групові, індивідуально-групові, індивідуальні.
НОРМАТИВНО-ПРОГРАМОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
- Конституція України. (Розділ ІІ, ст. 52, 53)
- Конвенція про права дитини (Преамбула. Частина І, ст. 1,2,6,8,12 –19,28-39)
- Концепція дошкільного виховання
- Закону України «Про освіту»
- Закону України «Про дошкільну освіту»
- «Положення про дошкільний навчальний заклад»,
- Базового компоненту дошкільної освіти України
- Закону України «Про охорону праці»
- Кодексу України «Про цивільний захист»
- Закону України «Про дорожній рух»
- Закону України «Про відпустки»
- Закону України «Про мови»
- Програми «Освіта.Україна ХХІ століття» ,
А також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи.
Програми:
- Освітня програма дітей від 2 до 7 років «Українське дошкілля».
СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Концептуальним кредо діяльності колективу є виховання любов’ю. Дитину ми розглядаємо як найбільшу цінність у світі. Упродовж певного часу ми проживаємо спільно з нею життя, намагаємося створити для неї відчуття комфорту, сімейного затишку, безпеки. Провідною ідеєю є використання можливостей різних освітніх ліній для розвитку здібностей спілкування дошкільниками уже з трьох років. Навчальний процес організовано педагогами з 11 вересня 2023 року до 31 травня 2024 року за основним розподілом часу на процеси життєдіяльності З 01 червня до 31 серпня – за літнім .
Впродовж 1-2 тижня вересня проводилися навчальні заняття діагностичного змісту, з метою активізації раніше набутих знань та визначення рівня компетенції дітей за різними освітніми напрямками. Відповідно до отриманих результатів будувалася індивідуальна траєкторія розвитку кожної дитини.
Однак цей навчальний рік видався досить складним діяли обмеження щодо запровадженого військового стану. В останні 2 тижні травня проведено підсумковий моніторинг рівня розвитку кожної дитини за наслідками попередніх спостережень.
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗДО
Відповідно до штатного розкладу в закладі працює 18 працівників, з них педагогічних працівників -5, 1-медичний працівник,12-технічний персонал
В штатному розкладі не передбачені додаткові штатні одиниці вузьких спеціалістів таких як хореограф, логопед тощо, що значно знижує можливості закладу у забезпеченні гармонійного розвитку дітей та ефективного досягнення ключових компетентностей.
Аналіз кадрового складу:
Із загальної кількості педагогічних працівників мають:
закінчену вищу освіту – 3 з них вищу дошкільну освіту – 1
молодший бакалавр-2;
старший бакалавр-1;
спеціаліст-2;
Із загальної чисельності педагогічних працівників мають стаж педагогічної роботи в ЗДО
до 3 років – 3;
від 10 до 20 років - 2
Рівень кваліфікації:
вища категорія – 0
І категорія – 1
ІІ категорія - 1
Без категорій-3
ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА
Дошкільний заклад здійснював свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення та схвалений педагогічною радою закладу.
Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи дошкільного навчального закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами Базового компоненту дошкільної освіти (нової редакції).
Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО не має методичного кабінету, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків,проте уся методична література наявна.
Вихователі користуються сучасними науковими розробками, методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, електронними періодичними педагогічними виданнями.
В закладі працює талановитий та креативний колектив, який має свої досягнення . Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, творчі, динамічні та ініціативні групи, використання кращого досвіду вихователів нашого закладу, громади, інших областей, проходження курсів підвищення кваліфікації при РОІППО.Така робота дозволила підвищити професійну майстерність педагогів та наповнити освітній процес інноваційними засобами , цікавим та корисним для дітей.
З метою безперервного професійного розвитку педагогічних працівників, підвищення ефективності освітнього процесу у закладі впроваджуються інноваційні технології, програми та вивчається педагогічний досвід працівників. Зокрема:Розвиток в дітей зображувальних вмінь та навичок різними способами малювання –Шепетко О.П.,Екологічна культура дошкільників як прагнення виховання відповідального природо користувача – Заліва І.А.
Слід зазначити, що тема патріотичного виховання прослідковувалась протягом року у заняттях з мовленнєвого розвитку, образотворчій діяльності, онлай заняттях тощо. Було організовано акцію , на підтримку бійців ЗСУ. У методичному кабінеті створено підбірку дидактичних та мультимедійних ігор, пізнавальних відео для ознайомленню дітей з природою та територіальними особливостями України, історією рідного селища, українською символікою, народними святами тощо.
Велика увага протягом навчального року приділялась безпеці та психологічному комфорту дітей. Було проведено місячник ЦЗ та тиждень безпеки життєдіяльності дитини, ігри-тренування з евакуації дітей на вулицю та до сховища у підвальному приміщенні, серія відкритих показів занять з ОБЖ, лялькові вистави, «Безпека дитини – важлива соціальна проблема сучасності». В методичному кабінеті було створено посібник «Безпека життєдіяльності дітей», поновлено інструкції з Цивільного захисту та Охорони праці. Проводяться тижні безпеки дитини та Тиждень дорожнього руху.
Підвищенню педагогічної майстерності сприяли звіти на педгодинах вихователів по темам самоосвіти та онлайн консультації педагогів на «Школі молодих батьків», а саме: «Адаптація дітей до умов ЗДО», «Психологічне здоров’я дітей», «Агресія дитини та як її подолати», «Які іграшки корисні дитині»
Для забезпечення інформаційно-комунікаційної діяльності заклад обладнаний системою зовнішнього та внутрішнього телефонного зв’язку, системою INTERNET та безпровідного вільного WiFi. Для здійснення діловодства у закладі є не достатня кількість комп’ютерної та оргтехніки,проте заклад працює на усунення цього недоліка . Доступність дошкільної освіти кожному вихованцю дошкільного закладу в часи воєнного стану забезпечує дистанційне навчання дітей, та інформування батьків на сторінках сайту ЗДО №5 «Малятко» та сторінках груп Viber спільноті, що систематично обновляются. На базі ЗДО було проведено засідання спільноти вихователів районного закладу освіти: «ЗДО №4 «Метод проектів»
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ЗДО №5 «Малятко»
Відповідно до плану роботи ЗДО №5 «малятко» на 2023-2024 навчальний рік у травні 2024 року було проведено моніторинг якості освіти з метою ефективного відслідковування функціонування освітнього простору в закладі дошкільної освіти, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти у закладі, динаміки її змін; встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти, оцінювання причин відхилень від цілей; розробка прогнозу та пропозицій для забезпечення розвитку закладу освіти.
Моніторинг здійснювався за такими напрямками:
- Освітнє середовище закладу;
- Здобувачі дошкільної освіти;
- Фахова діяльність педагогічних працівників.
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ
Результати моніторингу свідчать про наступне: у закладі створені безпечні, комфортні та доступні умови для перебування, розвитку, виховання та навчання дітей та праці. Територія дитячого садка огороджена, достатньо озеленена, обладнана розвивальними ігровими майданчиками які потребують заміни,з тіньовими навісами у кількості 3 штук, квітниками, та спортивним майданчиком для проведення ефективної освітньої діяльності. Прибирання території здійснюється вчасно та якісно. Також є проблема у не зовсім рівному тротуарному покритті , та клумбових бордюрах які зіпсувались від досить тривалого часу. У закладі створено умови для організації освітнього процесу, інтеграції та соціальної адаптації здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами. Територія, будівля та приміщення закладу мають належні умови, є безпечними та доступними ,є пандус для осіб ОПП
ЗДОБУВАЧІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
У продовж 2023 - 2024 навчального року діяльність заклад спрямовувалася на реалізацію завдань державного стандарту та реалізацію освітньої програми: «Українське дошкілля».З метою спрямування роботи колективу на результат було проведено підсумкову перевірку, яка вивчала рівень методичної готовності вихователів до навчального року (вересень); у вересні було перевірено умови безпеки життєдіяльності дітей у розвивальних предметно-ігрових середовищах закладу. Також було проведено тематичні перевірки, які вивчали рівень сформованості культурно-гігієнічних навичок дітей (січень) та стан розвитку трудової діяльності дітей дошкільного віку (лютий), моніторинг стану розвитку еколого-валеологічного виховання дітей дошкільного віку (листопад).
Виходячи з результатів моніторингу, можна зробити висновок, що діти жили та діяли на рівні оптимальних вікових та індивідуальних можливостей, простежується позитивна динаміка змін щодо підвищення рівня знань, умінь та навичок дітей, які постійно відвідують садочок, що свідчить про систематичну роботу та ефективні індивідуальні підходи вихователів до кожного вихованця.
В результаті моніторингу з’ясовано, що вся освітня робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля», та листа Міністерства освіти і науки України №19-344 від 07.07.2021 р. «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік», та інших документів в галузі дошкільної освіти.
Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до інтересів та запитів дітей.
У всіх групах створене доцільне мобільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності. Проте потрібно оновлювати ігрові осередки,дидактичну базу та ігровий матеріал.
В ході моніторингового дослідження було проведено ряд заходів по роботі з педагогічним персоналом, а саме: вивчення діяльності педагогів, ефективність планування діяльності та якість організації освітнього процесу. Та встановлено, що педагогічні працівники планують свою діяльність,аналізуючи її результативність,намагаються застосовувати сучасні методи виховання та навчання.
Не аби яка увага відводиться підвищенню професійного розвитку педагога. Педагогічний колектив закладу переважно молодий та компетентний уміє мобілізувати свої знання, уміння та досвід в певній ситуації. Постійно підвищують свою професійну компетентність у різний спосіб: відвідують семінари, майстер класи, активно переглядають вебінари .
Методичну допомогу педагогічним працівникам та поширення серед батьків психологопедагогічних знань щодо забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок надає відділ освіти Клесівської селищної ради.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ
ТА ПРАЦІВНИКІВ.
Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітньо –виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.
За період роботи ЗДО у 2023-2024 н.р. нещасних випадків з дітьми під час освітньо – виховної роботи і робітниками на робочому місці не відбувалося.
Колектив бере участь у розробці та обговоренні комплексних планів щодо покращення умов праці, санітарно – оздоровчих заходів, охорони довкілля і вживає заходів щодо їх виконання.
Адміністрація закладу організовувала нормальні умови для праці та освітньо – виховної діяльності членів трудового колективу. При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки. Не допускаються до роботи люди, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Травматичних та нещасних випадків за період роботи дошкільного закладу не було.
Організовано проводяться при прийомі на роботу і періодичні (двічі на рік) медичні огляди працівників.
На час воєнного стану у закладі обладнано найпростіше укриття відповідно до вимог укриття, з працівниками закладу додатково проведено інструктаж, щодо дій працівників при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації та доведено до відома працівників інструкцію «Порядок дій працівників у разі виникнення сигналу повітряна тривога». Педагогічними працівниками проведено бесіди «Для чого необхідно спускатися в укриття», «Ігри та поведінки в укритті».
Колектив бере участь у розробці комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів з охорони праці, в роботі комісії з атестації посадових осіб на знання ними нормативних актів з охорони праці. Він також здійснює суспільний контроль за охороною праці в особі своїх вибраних органів і представників. Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей – важливе завдання закладу дошкільної освіти. Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму спрямована на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого дошкільного закладу з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:
• поліпшення якості освітньо– виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
• удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя;
• пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків.
Протипожежна безпека у закладі дошкільної освіти посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, маються у необхідній кількості вогнегасники, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО. У квітні 2024 року був проведений «Тиждень безпеки» По завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнили одержані знання у своїх творчих роботах (малюнки, вірші, творчі оповідання) які розмістили на сторінках груп у Фейсбук. Проте заклад не оснащений автоматичною пожежною сигналізацією,що несе загрозу життю і здоров’ю дітей та будівлі закладу.
У дошкільному закладі здійснюється соціальний захист працівників.
Між адміністрацією і трудовим колективом закладу у цьому році складений Колективний договір,щодо соціально – трудових пільг, гарантій, компенсацій адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні умови соціального захисту працівників.
Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються. В 2023-2024 навчальному році вчасно виплачувались заробітна плата і аванс, всі педагоги отримують доплату за вислугу років, усі працівники без виключення, отримують матеріальну допомогу на оздоровлення під час відпустки в повному обсязі. Виплачується індексація на заробітну плату , до Дня дошкілля була виплачена премія усім членам нашого колективу та премія за підсумками 2024 року
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ, МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ВИХОВАНЦІВ
На виконання вимог з фізичного виховання дітей дошкільного віку, робота велася в декількох напрямах відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України.
Вирішенню завдань фізичного розвитку дітей в дусі відповідального ставлення до власного здоров′я та профілактики захворюваності, сприяли:
• систематичне і своєчасне проведення медичних оглядів дітей згідно наказу МОЗ України „Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні” № 434 від 29.11.2002;
• систематичне медико-педагогічне вивчення організації освітньо-виховного процесу: здійснення постійного контролю адміністрації за дотриманням рухового режиму протягом дня та розподілом психофізичного навантаження на заняттях з фізкультури. Крім цього, у дошкільному закладі були розроблені і впроваджені в практику:
• здоров′язбережувальні технології (впровадження в оздоровчу роботу різних видів гімнастики);
• традиційні і нетрадиційні форми загартування.
Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Ефективність оздоровчих заходів визначалася поєднанням комплексної інтенсивної оздоровчо-профілактичної роботи з корекційно-педагогічними заходами в умовах карантинного режиму життя дошкільників.
Чотири рази на рік старшою медичною сестрою проводився аналіз стану захворюваності і здоров’я дітей. Педагогами враховувалися ці показники під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму продовж дня, загартовуючих заходів, рухливих ігор тощо. У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Організація харчування дітей в ЗДО здійснюється відповідно до постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Інструкції з організації харчування в ЗДО, затвердженої спіль-ним наказом МОН України та Міністерства освіти здоров’я України від 17.04.2006 р. № 298/227 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністер-ства освіти і науки, молоді та спорту №202/165 ( z0440-13 ) від 26.02.2013), згідно з затвердженим сезонним меню на 4 тижні.
Аналіз виконання замовлень продуктів харчування засвідчує їх виконання в повному обсязі. За даними аналізу виконання грошових норм показники вартості харчування на одну дитину, відповідно до вимог, виконані в межах затвердженого фінансування, а саме 60 грн.в день на одну дитину. Аналіз виконання натуральних норм засвідчив допустиме відхилення від норми і становить в середньому 30%. Невиконання норм по окремих продуктах (овочі, молочні продукти, тощо) пов’язані зі значним здорожчанням продуктів харчування.
З боку директра та медичної сестри протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухарі суворо дотримувалися технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами. З боку вихователів ведеться контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.
Слід зазначити, що залишаються батьки, які не завжди володіють повною інформацією щодо організації харчування дітей, або ж не хочуть вникати у сутність дитячого харчування, керуються власними уявленнями та смаками, а іноді і лише бажаннями та вподобаннями дітей, а не раціональністю. Це не сприяє формуванню культури харчування дітей, яку ми намагаємося виховати у вихованців, а навпаки вносить дисбаланс у таку роботу. Тому вважаємо необхідним більше уваги приділяти питанню донесення інформації до батьків різними способами, а саме: через інформаційні стенди, сайт, батьківські збори, шляхом проведення індивідуальної роботи, особливо звернути увагу на ту категорію батьків, які не відвідують батьківські збори, інші заходи є пасивними до подій, які відбуваються в ЗДО.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЗДО, ЗАЛУЧЕННЯ ДОДАТКОВИХ ДЖЕРЕЛ
ФІНАНСУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ЇХ РАЦІОНАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ.
Упродовж навчального року поповнення матеріально-технічної бази здійснювалося за кошти бюджету та у вигляді благодійної допомоги.
було виділені кошти на покриття витрат:
капітальні видатки ;
- на енергоносії (електроенергія, вода, теплоенергія) грн.;95318,97
- заробітну плату працівників на 2008373,39 грн.
-нарахування на зар.плату -4601678,00грн.
- придбання продуктів харчування для дітей 191251,08 грн.;
- перезарядка вогнегасників-860,00грн.
- дератизацію та дизенсекцію 1900,00 грн.;
-тверде паливо -45000,00грн.
-медикаменти-1080,00грн.
-послуги інтернет-5760,00грн.
-водопостачання та водовідведення 5372,55грн.
-доставка автомобільним транспортом-26013,99грн.
-підключення сайту закладу-5000,00грн.
-лабораторні дослідження -4482,25грн.
-подарунки випускникам-1800,00грн.
-медогляд працівників-12936.80 грн.
- придбання будівельних матеріалів для проведення ремонту 79680,00 грн.
- придбано два буфета –роздачі на групи -38600,00 горн.;
- закуплено миючих засобів на 4500,00 грн. ;
- канцтоварів на 5420,00грн. ;
- капітальний ремонт харчоблоку 320000,00грн.
-технологічне обладнання для кухні-114121,00грн.;
- 7 пластикових дверей,вікно роздачі -73056,00грн.
-телевізор-15972,00грн.
-електром’ясорубка,праска -4494,00грн.
100% заклад забезпечувався дезинфікуючими засобами, паперовими рушниками та милом для миття рук дітьми .
На жаль, як і у попередні роки зовсім не передбачені у кошторисі витрати на іграшки, дидактичні та методичні посібники для освітнього процесу, заміна та ремонт ігрового обладнання на майданчиках, обладнання груп, пральні.
Та все ж, для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матерільнотехнічна база постійно удосконалюється. За ініціативою батьківської громади, та в зв'язку з недостатнім фінансуванням закладу, упродовж 2024 навчального року, було проведено певну роботу у господарсько-побутовій сфері та навчально - методичному забезпеченні закладу та груп.
Допомогу батьки надавали послугами:
- поточний ремонт ігрового обладнання на майданчиках
2.До дня Святого Миколая Клесівський каменощебневий завод надав благодійну допомогу подарунковими наборами шоколадних цукерок.
Щодо підготовки дошкільного закладу до роботи у новому навчальному році та у зимових умовах, необхідно здійснити перевірку опалювальної системи, провести ревізію обладнання в групах, технічне обслуговування бойлерів.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р.; Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»; Інструкції з контролю за зверненнями громадян, затвердженої постановою КМ України від 14.04.1997 № 348, в ЗДО №7 регулярно велись Журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.
За минулий 2023-2024 навчальний рік кількість письмових звернень склала 24 із них 9 - працевлаштування, 14 з метою оформлення дітей у дошкільний заклад і 1 - щодо відрахування дитини. Порушені питання розглянуті, прийняті відповідні міри,надані відповіді.
Вважаю, що колектив закладу працює з розумінням свого морального обов’язку перед прийдешнім, живе в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків. Надіємося ,що прийдешній рік буде більш продуктивним та щасливим для наших вихованців їх батьків та усього колективу ЗДО№5
З повагою директор ЗДО №5 «Малятко» Руслана ЗАЛІВА .